webkhuz.ir site 1278 min - طراحی سایت بنگاه املاک

طراحی سایت بنگاه املاک

مشاوره املاک و یا طراحی سایت املاک از جنبه های مختلف مزایا و سودمندی های بیشماری دارد که در ادامه به آنها پرداخته خواهد شد.

مشاهده پیشنمایش نمونه سایت هایی که می توانید کسب و کار یا ایده خود را آنلاین کنید.

ضرورت طراحی سایت املاک

چه بسیارند افرادی که در پی یافتن مکان مناسبی برای رهن و اجاره و یا خرید ملک، وقت و انرژی زیادی را برای جستجوهای حضوری تلف می نمایند و بعد از هفته ها آمد و رفت شاید بتوانند گزینه مطلوب و مورد نظر خود را پیدا کنند. با پیشرفت تکنولوژی های مبتنی بر وب و افزایش استفاده از فضای مجازی و دسترسی راحت عموم مردم به اینترنت، شیوه های سنتی بنگاه داری و مشاوره ملکی دیگر امری پیش پا افتاده به نظر می رسد! چرا که شیوه های نوین و راهکارهای جدید تحت وب، امکانات زیاد و فواید متعددی را پیش پای مستاجران، صاحبان ملک و مشاوران املاک قرار داده است.

مزایای طراحی سایت آژانس مسکن

طراحی سایت املاک به نیازهای مختلف افراد در زمینه املاک و مستغلات پاسخگوست. سریع ترین راه برای پیدا کردن خانه یا مغازه مورد نظر برای خرید، رهن یا اجاره؛ جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه و انرژی؛ امکان مشاهده و بررسی و مقایسه تمامی موارد مربوط به رهن و اجاره یا فروش واحدهای تجاری، مسکونی و … از دستاوردهای طراحی وب سایت املاک است.

همینگونه مزایای ذیل نیز از فواید طراحی سایت بنگاه املاک است:

  • درج و انتشار آگهی های مربوط به املاک و مستغلات در جراید و نشریات چاپی کاغذی هزینه های زیادی داشته و از عمر خیلی کوتاهی برخوردارند. ولی انعکاس همین آگهی ها و تبلیغات در وب سایت املاک علاوه بر اینکه ماندگار بوده و بصورت شبانه روزی در دسترس همگان است، هزینه های خیلی پایین و گاه رایگان دارند.
  • فرصت و امکان و فضای کافی برای شرح اطلاعات مبسوط در مورد هرکدام از ملک ها و ویژگی ها و محاسن هر ملک جهت ارایه به کاربران وجود دارد.

سرویس ها و خدمات طراحی وب سایت املاک

از بارزترین سرویس ها و امکاناتی که طراحی سایت املاک توسط وب خوز در اختیار کاربران و مشاوران ملکی قرار می دهد می توان موارد ذیل را نام برد:

1 – طراحی صفحه درباره ما

در این بخش سوابق فعالیت بنگاه املاک بطور مشروح بیان می گردد.

2 – طراحی صفحه ارتباط با ما

اطلاعات تماس با بنگاه املاک یا تعاونی مسکن در این صفحه قرار داده می شود.

3 – طراحی صفحه اخبار و مقالات

مطالبی در زمینه نحوه انتخاب ملک، قوانین مربوط به قراردادها و معاملات ملکی، مزایده و اطلاعیه ها در این صفحه ذکر شده و در بازه های زمانی معین بروز رسانی می گردد.

4 – ایجاد دسته بندی

ملک های مورد عرضه در سایت بر مبنای : رهن – خرید – فروش – اجاره – مشارکت در ساخت و ساز و یا بر اساس نوع ملک مانند : تجاری – زمین – اداری – کلنگی – آپارتمان – ویلا – واحد مسکونی شخصی – انباری – سوئیت و … طبقه بندی شده اند.

5 – طراحی صفحه توضیحات و عکس ملک

شرح مبسوط مربوط به هر ملک همراه با عکس آن از نمای بیرونی و داخلی و فضاهای قسمت های مختلف ساختمان در این صفحه پیاده سازی می گردد. مواردی از قبیل: نوع ملک – آدرس ملک – نوع معامله – زیر بنا و متراژ – تعداد اتاق ها – تعداد طبقات – امکانات رفاهی مثل: درب اتوماتیک، آسانسور، حصارکشی، دیوارپوش، پارکت، پرده، کابینت، کرکره و .. وضعیت برق، تلفن، آب و گاز، عمر ساختمان، وضعیت ثبتی ملک و … در توضیحات مندرج می گردد.

6 – طراحی صفحه جستجو

این قسمت از جمله مهمترین و کارآمدترین بخش های طراحی وب سایت املاک است که کاربر با وارد نمودن عنوان مورد جستجو ( مثل آپارتمان، واحد مسکونی شخصی و … ) و انتخاب محدوده یا شهر مورد نظر ( مانند تهران، اهواز و … ) و سپس انتخاب از بین گزینه های رهن، اجاره، فروش و … به موارد مورد نظر خود دسترسی یافته و مشاهده می نماید.

همچنین امکان جستجوی پیشرفته که دارای فیلدهای بیشتری است و براساس فاکتورهای دیگر مانند متراژ، قیمت و …. طراحی شده است نیز وجود دارد.

7 – طراحی بخش نقشه

پس از جستجو و یافتن هر ملکی که مورد نظرتان است می توانید محدوده جغرافیایی آن را بر روی نقشه مشاهده کنید.

8 – طراحی صفحه پیشنهاد ویژه

در این صفحه املاکی که با شرایط خوب و استثتنائی و یا با قیمت پایین تر نسبت به قیمت اصلی جهت فروش یا رهن قرار گرفته اند به نمایش در می آید.

9 – طراحی بخش های تبلیغات

صاحبان ملک با پرداخت مبالغی به مدیر سایت، آگهی ملک و ساختمان آنها بصورت برجسته و ویژه در قالب های خاص تبلیغاتی در صفحه اول سایت یا دیگر قسمت های مختلف وب سایت به نمایش گذاشته می شود.

10-  طراحی بخش رزرو

برای تعیین وقت جهت انعقاد قرارداد در محل بنگاه یا برای مشاوره این بخش طراحی و پیاده سازی می گردد.

11-  مدیریت کاربردی و آسان در طراحی سایت املاک
سیستم مدیریتی در طراحی سایت املاک باید به نحوی باشد که افراد با کمترین اطلاعات کامپیوتری بتوانند به راحتی با سیستم مدیریت سایت کنار آماده و به راحتی آن را کنترل کنند.

12-  لینک دوستان در ساخت سایت املاک
در این قسمت شما می توانید لینک هایی برای دسترسی راحت و آسان به سایت و وبلاگ دوستان ،آشنایان و دیگر سایت های خودتان ( درصورت وجود ) داشته باشید.

 

شرکت طراحی سایت وب خوز پروژه  ها و سایت های خود را بر اساس آخرین تکنیک های سئو سایت و بر پایه ی الگوریتم موتور های جستجو طراحی کرده و با استفاده از استاندارد های طراحی سایت ارمغان بهترین ها را به شما می دهد.