مواردی که نشان میدهد سایت نیاز به طراحی مجدد دارد

مشکلات و نواقص یک سایت در طول زمان نمایان می شود و اگر به فکر رفع آنها نباشیم ، سخت دامن گیر ما خواهند شد در زیر لیستی از مواردی که نشان می دهد سایت ما نساز به طراحی محدد دارد را آورده ایم . اگر بخواهید خودمان سایت را ریدیزاین کنیم،  نیاز به ساعت ها برنامه ریزی و توسعه خواهد داشت. دشواری های انتخاب رنگ و عکس و طراحی مجدد و یا تلاش برای اینکه این کار را به کمک مطالعه ی کتاب و وبسایت انجام دهید درهر صورت بسیار خسته کننده خواهد بود. حتی فکر کردن به مراحل این فرایند نیز هرکسی را می ترساند. هرچند با توجه به ویژگی های زیبایی وبسایتتان شاید چندان تصمیم بدی نباشد وبسایتی داشته باشید که فقط به خاطر بازدیدکنندگان امتیاز از دست می دهد ولی قطعا از نظر فرصت های تبدیل رتبه و roi جهانی این چنین نخواهد بود.

طراحی مجدد سایت

لیست مواردی که نشان دهنده طراحی مجدد وب سایت است:

  1. افت نرخ تبدیل(مقالات افزایش نرخ تبدیل وب سایت)
  2. کاهش فروش
  3. طراحی نچندان دلچسب
  4. وبسایت با گوشی های همراه سازگار نیست
  5. نداشتن نگاه جمعی سازگار با برندتان
  6. رقبایتان در همه جا درحال جلو زدن از شما هستند
  7. نداشتن رتبه در گوگل
  8. مدیریت وبسایتتان سخت شده است و سامانه ی مدیریت محتوای قدیمی دارد.

تصمیم طراحی مجدد یک وبسایت اصلا تصمیم ساده ای نیست، هرچند اگر وبسایتتان رشد سالانه ندارد فرصت ها برایتان حکم دویدن روی تردمیل را خواهند داشت. هدف هر وبسایت تجاری تبدیل بازدیدکنندگان به مشتری است و اگر طراحی یا الگوهای ساخت وبسایتتان مانع آن می شود باید رفع شود.پیدا کردن مشکلاتی که مانع سوددهی و جذب بازدید کننده می شود، مرحله ی مهمی در انتخاب مسیر درست محسوب می شود.

بیشتر اینها با شناسایی اینکه چه چیزی در وبسایتتان کار می کند و چه چیزی کار نمی کند و پیدا کردن استراتژِی های لازم برای کار کردن آنها میسر خواهد شد.در ادامه به شرح دلایلی که می بایستی ریدیزاین وبسایت را در اولویت شرکتتان قرار دهید و تاثیرات منفی ای که عدم طراحی سایت مجدد در اسرع وقت خواهد داشت می پردازیم.درصورتی که هرکدام از موارد زیر درباره ی وبسایتتان صدق می کند، لازم است که نسبت به ریدیزاین وبسایتتان در دنیای اینترنت اقدام کنید.

تجربه ی کاربری ضعیف

اگر مردم سایتتان را دوست نداشته باشند از آن استفاده نخواهند کرد. گاها پیش می آید که چیزهایی خلق می کنیم که فکر می کنیم عالی عمل خواهند کرد اما زمانی که سایتتان غیرفنی طراحی شده باشد، پراکنده به نظر بیاید بازدیدکنندگان مثل شما فکر نخواهند کرد.همه ی کاربران مثل یک طراح فکر نمی کنند، بنابراین اگر مسیری که باید در سایت طی کنند مبهم و نامشخص باشد سردرگم می شوند.

برخی مواقع بهترین راه پیدا کردن مشکلات اصلی آن است که از بازدیدکنندگان نقاط ضعف سایت را بپرسید و بخواهید موانعی که در سر راه تراکنشات و انتقالاتشان قرار می گیرد را به شما معرفی کنند. شما می توانید اطلاعات باارزشی را از طریق تجزیه و تحلیل نرخ رشد و افت به دست بیاورید اما تحقیقات کاربری و بازار هدف با استفاده از اطلاعات کیفی شما را در مسیر درست هدایت خواهد کرد.

تا زمانی که وقت خود را به اندازه ی کافی صرف اینکه مشتریانتان چه چیزی دوست دارند،چه چیزهایی توجهشان را جلب می کند و برای ایجاد تراکنش با شما به چه چیزهایی نیاز دارند؛ نکرده اید به هیچ وجه پول های خود را برای طراحی مجدد وبسایت خرج نکنید.اگر مشکلات کاربری سد فروش و تولیدات شما شده اند،ریدیزاین سایت نه تنها مشکلات فروش را حل خواهد کرد،بلکه به طور کلی ارزش شرکتتان را نیز افزایش خواهد داد.

دوست برنامه نویس من (کدفرند)

نظرات (02)

  1. یونس بامدی
    19/10/19

    عالی بود، ممنون موفق باشید همشهریان

    ارسال پاسخ
    • آواتار وب خوز
      وب خوز
      19/10/19

      ممنونم از نظر خوبتون جناب بامدی ، ان شاءلله موفقیت روز افزون شما در همه امورات زندگی

      ارسال پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *